Има ли наистина "Черен петък" и у нас, коментират известни дами, или това е само истерия и психологически похват към потребителската аудитория и най-вече добър маркетинг?!

[caption id="attachment_374479" align="alignleft" width="223"]Спечелилата няколко отличия за красота Антония Петрова с короната Спечелилата няколко отличия за красота Антония Петрова с короната[/caption] Една от представените да коментират големите намаления беше и сочената за красавица и известна личност - Антония Петрова. Тя определи истерията с "Черния петък", която вече определено е завладяла и нашите граждани, за най-вече рекламна. Обявените намаления варират от 20 до чак 70-80 % на различните търговски центрове. А не малко от магазините също и продължават инициативата си като провеждат и "черен уикенд" примерно и до днес включително, пишат и от "Лайфстайл". Разбира се, някои от дамите като Антония, Косара Чигирева и Елица Павлович пазаруват от интернет. Те споменават, че това са доста изкуствени рекламни дейности, защото често цените са много и предварително увеличени, а после се правят уж големите намаления, с което клиентите са привлечени. [caption id="attachment_374480" align="alignright" width="223"]Антония коментира българското потребителско поведение и родните рекламни кампании Антония Петрова коментира българското потребителско поведение и родните рекламни кампании, и намаленията им[/caption] Истината е, че последните години определено и у нас като по западен образец тези намаления са силно рекламирани и разпространени, и то успешно, защото много от хората са привлечени от идеята да си вземат продукт на такава голяма промоция. Ефектът е чисто психологически, често ние нямаме истинска необходимост от дадена стока или не е чак толкова изгодно, но се вижда, че човек е щастлив от идеята, че е намерил нещичко изгодно. В такива периоди на такава силна рекламна кампания за големи промоции, рядко се питаме колко всъщност имаме нужда от това и потреблението расте, а компаниите печелят, макар да предлагат стоки на така наречената половин цена. На всички щастливци от пазаруването си тези дни, желаем щастие с новите стоки, коментираме и ние от изданието за светски новини Kliuki.bg.