Над Мара Отварачката е надвиснал градоносен облак

Мара Отварачката е под силно напрежение, тъй като колежките й са готови да я разкъсат. Най-непродуктивната певица, която след като заживя с милионерския наследник Християн Гущеров прави по две песни на година ще е заедно с най-вервежните певици на „Пайнер” на лятното им национално турне.

[caption id="attachment_319208" align="alignright" width="300"]Мара Отварачката си навлече гнева на колежките си Мара Отварачката си навлече гнева на колежките си[/caption]

Изпълнителките от димитровградската фабрика за чалгаджийки не могат да повярват, че Мара Отварачката ще пее редом до най-успелите и продуктивни певици като Преслава, Галена и Анелия, а кралиците на поп фолка Ивана и Глория са аут, разбра Kluiki.bg.

Те са бесни, защото причината не е в таланта, нито в правенето на много хитове през годината, а заради милионите на Християн Гущеров, не мирясват изпълнителките на лекия жанр.

Пухкавият богаташ е броил доста тлъсти пачки на шефовете на музикална компания „Пайнер”, за да може любимата му да се перчи на турнето, което не е правено от четири години насам.

Колежките й били единодушни, че Мара Отварачката няма място сред тях, тъй като отдавна не пее и не се поти да сътворява нови парчета. Напрежението срещу Мария е напълно основателно.

Певицата с най-ужасяващите импланти на джуките обаче хич не й пука и дори тенденциозно подклаждала неприязънта на останалите към себе си. Това е вид пиар, а Мария обича да е все в центъра на събитията, недоволстват тези, които я познават отблизо.

Старозагорката не за първи път използва благинки, които не е постигнала с усърдие и труд, а заради тлъстите банкови сметки на извънгабаритния си любовник. На тазгодишните награди на „Пайнер” Мария също не беше прескочена и специално за нея измислиха награди, които разбира се нямаха нищо общо с творчеството й.

Колежките й са на нож и срещу това, че пак заради милионите на Гущеров, старите парчета на Мария непрекъснато вървели по фирмения канал, а хитовете на останалите имали много по-малко време за излъчване.