Неизвестни извършители правят зулуми върху външните реклами на онлайн магазин Капере. Най-вероятно става въпрос за нелоялна конкуренция, която направи опити за саботаж на българския онлайн магазин.

[caption id="attachment_324365" align="alignright" width="300"]Един от помлените билбордове Един от помлените билбордове[/caption] Билбордовете бяха на няколко места в страната. Дали става въпрос за нецеленасочена щета или във всичко това имат пръст някои от конкуренцията, ще се изяснява допълнително. Още със създаването си интернет търговията позволи на находчивите, смели и креативни млади хора в България да създават и развиват онлайн магазини за дрехи и обувки. Те се усъвършенстват с бързи темпове, тъй като законодателството, което урежда всички въпроси, свързани с тази търговия, е с ясно посочени и много конкретни изисквания към екипите, които стоят зад виртуалните брандове. Това доведе до тяхната безпроблемна и много успешна реализация. Мениджърите и екипите на тези магазини трябваше да изминат дълъг и труден път, докато наложат новия начин на продажба пред конвенционалния. Това се случи в тежки за нашата икономика години на кризи и с цената на много труд, всеотдайност и безсънни нощи. Точно тогава се появи друг опасно застрашаващ онлайн търговията феномен в световен мащаб – фишинга. Онлайн съобщенията, които се разпращаха, наподобяваха въдици, а криминалните лица се надяваха да зарибяват нищо неподозиращия юзер, който да им отговори. Онлайн съобщението най-често приканва да отговорите или да напишете уеб адрес, към който те са изработили фалшива връзка. Давайки им информация като име на потребител, номера и пароли на дебитни или кредитни карти, измамниците ги използват за да източат парите, намиращи се в тях. За разлика от онлайн продажбите в чужбина, в България стоките се купуват не с онлайн плащане, а чрез наложен платеж. За наша радост компютърните престъпници удариха на камък, именно поради тази причина.