Миглена Каканашева, прочула се покрай участието си в първото издание на „Къртицата“ и собственичка на модната марка „Megz“, пусна нов онлайн бутик. Според експерти, дизайнерката e платила за него няколко хиляди лева. Родната марка, известна с девиза си „Дрехи, евтини колкото един обяд“, продължава да се прочува в модните среди у нас. По време на „Седмицата на модата“ в София, Миглена бе забелязана в опасна близост с лорд Евгени Минчев, а една от най-секси българките за 2015 г. – Николета Лозанова дефилира на подиума специално за MEGZ, в компанията на дъщеричката си Никол. Специален гост-изпълнител за шоуто на модния подиум беше певицата Маги Джанаварова. Меги беше и важна част от Бала на топмоделите в Лондон, който попадна под ръководството на лорд Евгени Минчев. Стайлингът на Нина Франс, носеща титлата „Най-красива британка“, беше поверен изцяло на Megz, която създаде четири модела рокли специално за прелестната моделка. Не само това, ами Нина дори решила, че ще бъде облечена от Megz на следващата церемония на „Мис Вселена – Великобритания“, а в бъдеще обещала, че ще повери личния си гардероб изцяло на българската модна марка. Онлайн магазинът е правен от IT фирмата на „най-добрия“ ѝ приятел Петър Дяксов, който е популярен в предприемаческите среди в Пловдив. Дизайнерката и онлайн специалистът са били колеги в известен британски университет. Слухове твърдят, че между тях някога е имало бурна любовна авантюра, която обаче се разпаднала твърде бързо. Припомняме ви, че младата дизайнерка нашумя покрай участието си в предаването „Къртицата“, където бързо се забърка с рапъра „100 Кила“, а малко след края на шоуто двамата прекратиха връзката си. Отскоро младата дизайнерка се изявява и като водеща в родна кабелна телевизия, където всяка седмица води рубрика за модата и нейното социално отражение. Днес Меги е сериозно обвързана за „голямата си любов“ – Стефан Говедарски, за разлика от някогашния си колега, който като млад бизнесмен се радва предимно на ергенския начин на живот.