Виртуалната мода се задава, във време, когато всичко е електронно и всеки има достъп до виртуалното пространство, дали е изненадващо, че вече са факт и виртуалните модели.

Модата също може да бъде различна, оказва се, френска компания Balmain вече представи есенните си предложения и модни идеи, но този път по доста иновативен начин. Рекламата е създадена с новите модели, които са виртуални образи. Имат си и имена и индивидуални особености, но всъщност са съвсем различни, не са истински жени. Дали след виртуалната търговия, общуване и реклама, сега и виртуалните модели ще станат хит. Дали модата изцяло ще се повлияе от тази тенденция ни предстои да разберем, но засега това е само началото. Една нова и нестандартна рекламна кампания набира сила. [caption id="attachment_412346" align="aligncenter" width="300"]Виртуалната мода се задава Виртуалните модели на френска марка[/caption] Виртуалните модели имитират пози и визия на известни личности, рок звезди и т.н. цитират и от изданието "Ева", а ние пък намираме нач1инанието за екстравагантно и дори малко странно, но идеята е различна, което провокира интерес и се забелязва, добра рекламна хрумка, коментираме от "Клюки.бг". Все повече виждаме как реалния човек губи позиции, дали печелим време или губим себе си, може би сега е времето на този тип експерименти, нищо повече, все пак светът е реален, все още не виртуален, нека си остане такъв.