Гала не е очаквала да чуе подобно нещо!
Миналата година Гала с гръм и трясък пусна своя козметична линия, съдържаща крем против бръчки и серум за лице. Блондинката промотира продуктите като уникални. А формулата им – като революционна за българския пазар.

Гала не иска да повярва на срива в бизнеса си
Въпреки огромната реклама обаче, мазилата не вървят особено добре заради високата цена. И плевенчанката се принуди да ги пусне на разпродажба.
В момента кремовете на Гала са намалени с 25 %, но и така цените са прекално високи за средностатистическата българка.
Тези дами, които могат да си позволят по-скъпа и луксозна козметика, предпочитат изпитани и доказали се във времето чуждестранни марки. Докато серумите на водещата събират прах по складовете.
Макар че ангажира всичките си приятелки да я рекламират, блондинката не успя да привлече кой знае колко клиенти и сега е притисната от обстоятелствата да намали стоката си.
„Крем и серум за близо 200 лева? Че кой ще пръсне такава сума за продукти, съдържащи розова вода, смес от масла и витамини. Ако ще давам такива пари, по-добре да заложа на някой известен козметичен бранд. Продуктите на Гала ги ползват само нейни близки и роднини, защото им ги раздава безплатно”, коментират хора от обкръжението на водещата на „На кафе“.
Мазилата обещават, че подмладяват и повишават еластичността на кожата, подхранват и хидратират в дълбочина, озаряват тена и придават блясък. А действието им уж би трябвало да е моментално.
Препоръчва се да се слагат върху лицето два пъти дневно, но чак такива феноменални резултати надали могат да се постигнат с обикновен серум, дори да съдържа антиейдж компоненти, пише вестник „Уикенд“.
Гала твърди, че дължи добрия си външен вид именно на своите кремове и е събрала в тях любимите си съставки. Но за всичко е ясно, че на 52 години няма как да изглежда толкова свежо без ботокс.
Водещата редовно се възползва от услугите на естетичната медицина и запълва бръчките си с така модерните филъри, издават запознати.
Коментари