Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.За Нери модата е август и септември…

В тон с новото си Мазерати, бизнесдамата Нери Русева показва висша мода за края на лятото. Изпълнена със слънчеви цветове, роклята играе на криеница с отиващия си август, но прави смело ръкостискане със септември. На фона на карамелено-сребристия автомобил, Нери е изваяна по тертипите на най- великите скулптори, поради което облеченото пада с романтиката на водопад, сниман на забавен каданс. Похвали относно прическата и очилата, не по-малко и към обувките, намерили точния момент да се покажат в добре структурираното цяло. [caption id="attachment_431307" align="alignleft" width="300"]Евгени Минчев Евгени Минчев пак се развихри[/caption] Галена е затънала до уши в Миро… Сега разбирам къде Хуан Миро си е бърсал четките, само не разбирам как Галена се е снабдила с това платно… Всичко е като чернова на Миро, не от Каризма, разбира се, а на известния испански художник. За дрехата са използвани същите цветове, с които разпознаваме художника, така както и формите, използвани в десена. Намирам кройката за неподходяща, позата за пресилена, обувките – за потънали в хаоса от цветове. Коланът виси като слонски хобот, за да не кажа други дълги работи, които могат да висят от слон, особено в размножителния период. Косите – дали върху им не са изсипали бурканче шипков мармалад, така степани изглеждат те. Галена, зад теб има малко езерце. Потопи косите и позирай пак. Благодаря! Златна малинка за Малина Полята в златиста коприна, където са щръкнали неща, запазени за часовете след полунощ, с панталон, подобен на съдран от клето животно, певицата позира с една тържествена естественост. Почти като Георги Димитров на старата двулевка. Безобидната чантичка не натоварва допълнително визията. Тя направо боде сетивата и си позволявам претенцията да предложа да я носи в друга есен и друг епизод, както се пее в една песен. Какви наивни чехли. Твърде несъответстващи на онова, което виждам по витрините на Лондон и Париж, но твърде познати ми от бригадите в консервения комбинат в Пазарджик. Та това беше преди 40 години, скъпа Малина…И, както се прави в Холивуд- нека предложим на звездата една истинска Златна Малинка. Драго ми е, Ритон. А кой е четвъртият? Тези господа и дамата седят в очите ми като картонени модели на самите себе си. Никакви вибрации, никакви гънки, никаква осезаема чувствителност. Малко се колебая кой е Драго и на кого му е драго да е в двата края на кадъра. Там където възвира чайника на търпението а именно вдясно разпознавам неподредения силует на някого, комуто май много се нрави да позира до звезди. Крайно вляво, където смятам е редно да бъде е г-н Драганов, както винаги облечен с чувствена прецизност. Изопнат, вероятно ластичен панталон прилепва като прилеп на плячка и прави краката да изглеждат на двойка клечки за китайска храна. Ах, как е застанал този Здравко, с краче изопнато напред, аха да го объркам с Драго. Сакото носи същата стилистика, бижуто е като парламентарна сесия-познато и скучно. Катето би била най-стилна от присъстващите, ако махне постепенно панталона, блузата, гердана, тиарата и…каквото там се сети. Мими обира погледите с лилави слънца Многообразно и лятно го дава Мими Николова, първи носител на Златния Орфей. Респектиращата и възраст не я е отвела в гардеробите на връстниците и, но все пак имам малки забележки. Мими, чиято песен Калиакра и даде небосклон, блести тук с отдавнашност и старомодност, така както звучи една стара грамофонна плоча. Цветовете по Николова са за фасадата на пионерски лагер от времето на Цола а шапката не би носила дори тогава самата Дража. Огромните импресионистични слънца по роклята са залезли отдавна и са в каталозите на майсторите на социалистическата модна живопис. Чантата на певицата изглежда има очи, преследващи и намиращи местата с шезлонги и летни коктейли.