Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.Три пъти Браво за Джейн Фонда

С искрено възхищение пиша за тази дама, постигнала не само успехите на младостта довела я до висините на привлекателността и славата. Тя е постигнала успех най-вече в това да влезе в своите 80 години без да губи достойнството на възрастта. Преминала през разновидностите на модата, прически, сценични облекла, Джейн е устояла да бъде в златната среда на това изкушение, запратило много звезди в забвение или съжаление. Облеченото от Фонда днес е още един отговор за пълноценно съчетаване на класика и мода, на обединяване личния чар и препоръчаното от дизайнерите. Брилянтна вечерна рокля, чиято прозрачност допуска видимост почти навсякъде, без да носи порочни послания. Тежките капчуци от пайети по деколтето, ханша и ръцете, оставят актрисата зад загадъчна мъгла, третирайки я като чуплив шедьовър, който трябва да бъде запазен но и показан. Не съм напълно съгласен с цвета на косите, защото на Фонда би продължил да и отива русия цвят, защо не червеното… Тази визия, оставяща ни без дъх, може да изтръгне от нас само едно кратко и искрено- Браво! Евгени Минчев: Стораро и Емилия да се явят на модна матура, Йовович с пеньоар на червения килим + още Йовович с пеньоар на червения килим? Не зная какво точно е правила Мила Йовович, когато са я повикали на червения килим, но предполагам е правил броколи на фурна. Облеченото от нея прилича на домашен халат, наистина луксозен, но халат, отреден да и служи в преходите между спалнята, банята и кухнята. Преди да питам колко точно зехтин слага на дъното на тавичката и сиренето на ренде ли го реже или на бучки, нека видим чорапките. Сладки, сиви, скучни чорапи, каквито носи всеки възрастен до камината или когато отива да си купи хляб. Обувките на Йовович са толкова странни, че могат да бъдат върнати на онази лавица в музея на обущарското изкуство, създаден далеч преди рождението на актрисата. Умилителни са къдричките на роклята, разкриващи мило колянце, върху което щеше да отива един чорапогащник в телесен цвят. Кога ли е валял дъждът, накъдрил косите на Мила или това е последствие от спарения кухненски въздух докато е правила броколите. Аз, броколите, мила Мила, първо ги задушавам, после ги заливам със синьо сирене и запичам на умерена кухня. Стораро и Емилия да се явят на модна матура В този симпатичен попфолк дует оживяват строфите от една много естрадна песен. „Черно и бяло в нас се преплитат, в неделим кръговрат”. В ролята на черните клавиши е Тони Стораро- мъж исполин, с много богат глас но и много скромно въображение за облекло. Все съм си мислил да дръпна Стораро встрани и да му говоря дълго за модата, да го заведа на модно пътешествие в Лондон, да отворим един каталог на световните мъжки дизайнери и да четем и четем на бутилка шампанско. Впрочем, имал съм предвид Фики Стораро. Бърка се човек. А Емилия- друго попфолк синигерче, кацнало според мен на крехък естетически клон с избраното от нея облекло. И тук черно и бяло се преплитат, но не мисля колегата агент Иван Тенев да е имал предвид рокличката и. Странните шарки по роклята са като дошли от различни фолклорни мотиви- виждам шевица от Северна България, но виждам и от Южна. Дълга плетеница отпред опитва да обедини наглед безсмислените шарки, една от които, точно на ханша, прилича на облаче ле бяло, де си ми летяло. И още един мотив не е на мястото си- ръката на Стораро в една от извивките. Участва ли Прея в Кухня, облечена така… Признавам, че Прея е разхубавена и свежа, с нова прическа и обновено излъчване. И точно в този миг на захлас, на мигновено разсейване, в лицето ме удря букет, старателно разположен върху черна основа. Латинки или божури са това не се наемам да диагностицирам, но дали от разтегателната материя или по други причини, всичко малко е преувеличило обема и въздействието си. Виолетови листи пъплят по певицата, а деколтето дава простор на онова, което се съдържа под него. Сменила ли е Прея гримьора си? Тук има значително повече класа от други нейни появи, но все пак си мисля, че облеченото можеше да подхожда повече на пеньоар или спално бельо. Винаги съм си представял девойката с шапка, защо не и с една копринена кърпа на главата, като филм от 60-те години. Тук уместно можеше да бъде приложено кремавото, над което да се извисят цветни мотиви, но върху шал. Някакси тук сякаш всичко изглежда добре, но не във времето и мястото му. Освен ако Прея не е облечена така в ролята си на участничка в сериала Кухня или пази Бог- съвременно продължение на Династия