Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.Галена- като хищна хиена

По-скоро бих похвалил тази визия на Галена, нейните усилия да изглежда в крак с модата, нейното постоянство. Но грачещата претенциозност на кадъра ме кара да поставя певицата в графа- Please- don”t и да поискам да съблека от нея цикламената риза, както и панталона, придаващ и вид на флумастер. Прекалено очертаните скули, лицето ала Лара Крофт, създават кофти впечатление особено в посветените в боравенето с фотошоп. Намирам герданчето за напълно излишно, в моите очи то евтинее, не описва онази fashion тематика, която стилистът вероятно иска да внуши чрез повтарям- нелошото намерение. Краят на този лъскав клин намеква сложни взаимоотношения на шевната машина с плата а обувките подчертават едно стъпало, което по-добре би седяло в пантофи. Този разкрач не бихте видели при някоя от съвременните принцеси, но допускам балканските ритми да обяснят подобен стоеж. Галена е истинска звезда, в която следва да се отразят последните модни тенденции а не да се отблъснат в призмата на блясъка и. Върхът на обувките не е никакъв връх, той изглежда като забоден в непочистен килим, където са празнували абитуриенти, защо не и аборигени…Черните нокти придават на певицата хищност, каквато не и е необходима. Евгени Минчев: Галена - като хищна хиена, Балкански Кокоша Нел при Лепа, Немска и Иван са „си плюли…в устата + още Балкански Кокоша Нел при Лепа… Хубава си е наша Лепа, дума да не става. Хубаво е и чохеното и контошче, в цвят на тунингован Вартбург. Пера, перушини, елегантна кройка- истински Кокоша Нел, ако разбирате какво точно имам предвид. Богатото оперение се свлича като кървава лавина върху балканската звезда, чиято руса прическа контрастира на облеченото със страстта на чиния сланина до блюдо с аспержи. Няма ли вече международна заповед за забрана на леопардовите мотиви, макар прикрити от жарсе или друга отчайваща материя. Коланчето е прегърнало объркано талията на Брена, токата звучи като уста от картина на Мунк, зинала в ужас пред обърканите модни представи за шик. И все пак- една Лепа ни остана, нека и простим мимолетните разочарования, които поне пред мен могат да бъдат предотвратени с някое и друго модно разточителство а не в едноцветен парад на цвят, с който не бих боядисал и кухнята си. Силвия Чалъкова - модната изненада на сезона На вашето внимание- едно модно лъчезарие, на чиято естетическа такктичност и интуиция може да се доверите. Силвия Чалъкова е сред най-ведрите водещи на телевизия Евроком а ефирът мултиплицира нейното старание за все по-автентична телевизионна хармония. Силвия постига това с колекция от брилянтни съчетания, едно от които ви предлагам днес. Избраната от нея рокля я прави кокетна и конкурентно способна с останалите представителки на ефира, където или се чувствам в стил „Оставете ме на Мира” или „Пиши я беГала”- всичко това, в модно отношение. Оценявам усилието да издържи лекия хлад на студиото, както и навярно озадачените погледи на зрителя, но Чалъкова е истински свежа в бяло на цветя. Те отразяват вътрешни състояния и затова не е старомодна думата, че по дрехите посрещат. Силвия е годна и за изпращане, ако продължим поверието, че по ума изпращат. Нейното предаване Рефреш за здраве е повече от полезно за зрителя, със своите съвети и препоръки, не на последно място и добре подбрани събеседници. Немска и Иван са „си плюли…в устата…” Много водевилна и оперетна мода при Устата, който очевидно е останал в годините на своето естрадно добруване. Оттогава, поне за мен, той не е претърпял особено развитие, по показатели на естетика и повишаването и в нов стил и подобни възторзи. Червеното е така обичайно, че ме води при кочияшите във Виена и пак там- при портиерите на хотел Захер. Шапката с отворена уста разказва история за модно безсилие, с което разбира се, всеки може да борави според вкуса си. Панталончето ме разсмива истински, защото макар и аз да нося подобни, ще кажа, че за цветни импровизации се изискват много повече качества от това, че си рапър. Панталоните показват заоблени крачета, лека диспропорция с истинската мъжественост, която в този бранш проповядват. Елечето седи служебно, като на келнер в някоя механа, но защо не, защо не. Човекът си го е избрал, нека му служи по предназначение. Папийонката смело задава въпроса- как ще платите- с карта или в брой. А, видите ли, Соня Немска също била тук. Аз я взех за крайчец на завеса, толкова лъскава и пъстра е роклята и. Мисля си, ако Немска подари два кичура от косите си на Устата, той ако пък ги постави под шапката си, може да изглежда на един ексцентричен равин. Представям се песни като Хава нагила и Иней ма тов с лек рапърски напън и две жълти къдрици в гарнитура. Шалом. Мондьо и Елена квакеруват в една странна мода… Вижда се ясно, че едно зло не идва само. След удивителната шапка, пълна с иронични намеци, роклята на Елена Петрова цепи мрака, макар и на дневна светлина. Ако на този кадър бъде направена оригинална обработка, бих възприел тези двамата като старо квакерско семейство. И така- квак, квак, квак, квак, в косите на Петрова сякаш са снасяли яйца невъзпитани квачки, но ако пък трябва да съм изискан, перата им са създали една не толкова лоша фризура. Това по облечено от Елена кокичета ли са или луковици за рядко растение? Рядко модата дава пълни отговори на тези въпроси… При Мон Дьо нещата са казани с такъв естетически акцент, че преводач трябва да се търси чак в Папуа или Нова Гвинея. Не е сред нас Миклухо Маклай за да подаде ръка в превода. Това, в което водещият е облечен изглежда примитивна но категорична карта на света- половината в сняг, половината- в мрак. Малък мишосив участък е като гранична черта в подчертания моден непукизъм на господина с псевдоним на Бог. И моля, простете, когато довърших чашата си с розе, забелязах, че по блузата на Елена са маргаритки а не кокичета. Няма да си слагам очила, за да не ми отворят очите за още коментари.