Проучвания показват какви са били най-търсените артикули през изминалото време на пандемия у нас. Нека разгледаме тенденциите и броя на продажбите към момента.

Откроява се тенденцията за нарастващ интерес към онлайн пазаруването сред най-младите представители между 18 и 24 годинис ръст от 160% и поколението над 65 годишна възраст с цели 195%.Как локдаун се отрази на онлайн продажбите Това изнесе като сравнителни данни един от водещите онлайн търговец на домашен дизайн за Централна и Източна Европа Вивре, за периода на пандемията (март 2020 – март 2021) и предходния период (март 2019 – март 2020), които показват промени в потребителското поведение на своите клиенти. Тенденцията се отнася за всички девет пазара, в които компанията оперира - Румъния, България, Унгария, Словакия, Словения, Чехия, Хърватия, Полша и Гърция. Как локдаун се отрази на онлайн продажбите - Снимка 2 Освен това, клиентите са започнали да пазаруват повече през мобилните си устройства. Регистрираното увеличение на трафика през смартфони за разглеждания период е около 35%.Как локдаун се отрази на онлайн продажбите - Снимка 3 Увеличаването на потреблението, особено при обзавеждането на дома, разбира се е свързано с факта, че много хора останаха да работят от вкъщи. И както показват статистиките - Най-продавани през 2020 г. са мебелите с дял от 37%, следвани от текстил и килими (11,2%). Домашни декорации и аксесоари се нареждат на трето място с 11%. Цитирано по nova.bg