Зелената напитка вече се продава в два нискоалкохолни микса в кен Нов летен хит от Мента „Пещера“

Най-продаваната марка мента у нас „Пещера“ пусна на пазара по-„лека“ версия– нискоалкохолен готов за пиене микс в 330-милилитрови кенове. Предлага се в две разновидности:  Fresh Lime и Bitter Soda. Те са с алкохолно съдържание от 4,5% алк. об. и вече могат да се намерят по магазините. За компанията собственик на емблематичната „Мента Пещера“ VP Brands International създаването на готовите нискоалкохолни миксове е съвсем логична стъпка, следваща потребителските нагласи. Все повече хора търсят по-леки алтернативи, предлагащи освежаване и по-малко алкохолно съдържание. Друго предимство на миксовете в кенче е удобната форма за консумация. Ментата традиционно се пие в активния летен сезон, асоциира се с консумация навън. Така че предлагането на готов микс ще улесни потребителя като му даде възможност да се наслаждава на продукта без значение къде се намира, смятат от VP Brands. Основната таргет група на „Мента Пещера“ в кен са активните хора на 18-30 години, от големите градове със средни и високи доходи. Това е първият продукт в портфолиото на VP Brands International в категорията на нискоалкохолните миксове и бележи нова глава в корпоративното й развитие. Първите реакции от пазара са, че новите миксове „Мента Пещера“ се продават много добре и се очертават като хита на лятото. Предстои и лансирането им в чужбина.