Клиент на търговската верига намерил и стъкло в пакет с бисквити на "Нестле"

Нагла измама на гърба на прогресивно обедняващите българи върти хранителният гигант Nestle, алармираха наши читатели. Мастодонтът е пуснал дефектни партиди с вафли "Мура", които безнаказано се продават в магазините на ТВ "Фантастико", а нищо неподозиращи родители ги дават на децата си. В редакцията ни дойде  разтревожена нашата читателка Л. Т. (името се пази в редакцията) да ни покаже опаковка "Мура", в която има ... само половин вафла.

На вниманието на КЗП: NESTLE и Фантастико мамят хората с дефектни вафли "Мура"

През изминалите дни жената решила да изненада внучето си с лакомството, чиято цена е доста по-достъпна в сравнение с някои вносни захарни изделия, ето защо е любимо на деца, ученици, пенсионери и хора с по-скромни доходи. Отделно масираната телевизионна реклама прави "Мура" фаворит на младежите, и те също навъртат яки обороти. Прибирайки се у дома, госпожата шокирана установила, че една от фабрично запечатаните вафли е наполовина по-малка и заема само 1/2 от лъскавата опаковка. Разочарована, тя отишла в магазина на ТВ "Фантастико", откъдето била закупила артикула, но касиерката вдигнала рамене, че не заменя разопакована стока и жената се принудила да бръкне в без друго изтънялото си портмоне за да вземе ново лакомство за внучето. На потребителския телефон на "Нестле" никой не отговорил, въпреки многократните опити на читателката ни да сигнализира за проблема. Наша проверка установи, че подобен дефект няма как случайно да попадне в търговската мрежа, т.к. всеки артикул минава веднъж автоматизиран, и след това физически контрол на качеството преди да потегли към пазара. Стандартите на "Фантастико" също са драконовски и веригата няма как да пусне между капките нередовна стока. Казаното навежда на мисълта, че от Nestle като нищо биха могли съвсем умишлено да пускат дефектни партиди с половинчати вафли за да печелят на гърба на народа в тандем с "Фантастико", прогнозира ръководител на потребителска организация, към когото се обърнахме за коментар. Той припомни, че преди време в бисквити на Nestle клиенти са намирали стъкла и само Бог ги е предпазил от фатална развръзка. А ние се надяваме Комисията за защита на потребителите към Министерството на икономиката да направят незабавна проверка на Nestle и "Фантастико" за да установят какъв е броят на дефектните вафли "Мура", с които двата големи хранителни гиганта мамят нашите деца и родители.